Vrácení a reklamace

Dříve než se pustíme do vrácení zakoupeného zboží, rádi bychom vám poděkovali za váš nákup a přízeň, kterou jste věnovali našemu e-shopu.   

Potřebujete vrátit zboží nebo uplatnit reklamaci? Vzniklá situace nás mrzí, ale rádi vám pomůžeme! Vyberte důvod vrácení zboží a postupujte podle následujících kroků 

Jak postupovat:

1) Vyberte, co chcete se zbožím dělat:

  • VRÁCENÍ ZBOŽÍ – platí pro odstoupení od kupní smlouvy ve 14 denní lhůtě.
  • REKLAMACE – platí pro rozbité nebo jinak poškozené zboží během přepravy či v záruční době.

2) Vyplňte příslušný online formulář níže

3) Zboží, které následně budete vracet či posílat na reklamaci můžete vrátit několika způsoby:

Osobně na prodejně či zasláním na naši adresu:

Protech Alarms
Dobrovského 59/3
Hustopeče 693 01

Zboží nezasílejte na dobírku. Zboží zašlete vždy doporučeně s potvrzením podání. Jedná se o Vaši ochranu při ztrátě zásilky dopravcem.