Vrácení a reklamace
Dříve než se pustíme do vrácení zakoupeného zboží, rádi bychom vám poděkovali za váš nákup a přízeň, kterou jste věnovali našemu e-shopu.
Potřebujete vrátit zboží nebo uplatnit reklamaci? Vzniklá situace nás mrzí, ale rádi vám pomůžeme! Vyberte důvod vrácení zboží a postupujte podle následujících kroků
Jak postupovat:
1) Vyberte, co chcete se zbožím dělat:
- VRÁCENÍ ZBOŽÍ – platí pro odstoupení od kupní smlouvy ve 14 denní lhůtě.
- REKLAMACE – platí pro rozbité nebo jinak poškozené zboží během přepravy či v záruční době.
2) Vyplňte příslušný online formulář níže
3) Zboží, které následně budete vracet či posílat na reklamaci můžete vrátit několika způsoby:
Osobně na prodejně či zasláním na naši adresu:
Protech Alarms
Dobrovského 59/3
Hustopeče 693 01
Zboží nezasílejte na dobírku. Zboží zašlete vždy doporučeně s potvrzením podání. Jedná se o Vaši ochranu při ztrátě zásilky dopravcem.