Vrácení a reklamace

Dříve než se pustíme do vrácení zakoupeného zboží, rádi bychom vám poděkovali za váš nákup a přízeň, kterou jste věnovali našemu e-shopu.   

Potřebujete vrátit zboží nebo uplatnit reklamaci? Vzniklá situace nás mrzí, ale rádi vám pomůžeme! Vyberte důvod vrácení zboží a postupujte podle následujících kroků 

Jak postupovat:

1) Vyberte, co chcete se zbožím dělat:

  • VRÁCENÍ ZBOŽÍ – platí pro odstoupení od kupní smlouvy ve 14 denní lhůtě.
  • REKLAMACE – platí pro rozbité nebo jinak poškozené zboží během přepravy či v záruční době.

2) Vyplňte příslušný online formulář níže

3) Zboží, které následně budete vracet či posílat na reklamaci můžete vrátit několika způsoby:

Přes Zásilkovnu - cena 75 Kč

1) Při této možnosti nám napiště a zažádejte si o vrácení přes Zásilkovnu. Dopravu platíte až ve chvíli, kdy vás požádáme o zaslání zboží - nikdy ji tedy neplatíte zbytečně.
2) Následně vám pošleme podklady k platbě dopravy vč. QR kódu na váš email.
3) Od obdržení platby vám zašleme štítek s kódem zásilky.
4) Zásilku pak přinesete na zvolené výdejní místo Zásilkovny se zaslaným štítkem, nebo nadiktuje kód zásilky přímo obsluze.
5) Za cca 5-7 dní nám bude Váš balík doručen. 

Osobně na prodejně či zasláním na naši adresu:

Protech Alarms
Dobrovského 59/3
Hustopeče 693 01

Zboží nezasílejte na dobírku. Zboží zašlete vždy doporučeně s potvrzením podání. Jedná se o Vaši ochranu při ztrátě zásilky dopravcem.